Nie miałem przez ten tydzień dostępu do garażu, a szkoda, bo i obiecałem joozkowi części, i chciałem to zawieszenie rozebrać, żeby wiedzieć jakie dystanse dorobić, ale za to przyszło parę gratów.
Oprócz główki ramy (w zasadzie to mój sprawdzony sprzedawca z Konina przysłał mi niemalże pół motoroweru - to się nazywa troska o klienta ) oraz półkę górną od T1 (musiałem zamówić taką z nierozbieralnego zawieszenia, która ma otwory tylko na śruby, żeby lagi się w tym miejscu ładnie wyosiowały) zakupiłem jeszcze fajkę metalową z PRL:
Stan jak widać, w Motokamie napisali, że nowa, miała nawet broszurkę, ale ona niestety rozpadła się w rękach. Nie będę z nią nic robił bo jest oryginalna, nada smaczku epoki.
Skusiłem się jeszcze na "uniwersalny" obrotomierz, na żywo prezentuje się lepiej niż na zdjęciach (ramka jak ramka, ale szkło nie ma ryski), natomiast czy będzie coś z niego? Nie wiem, bo z tyłu jest przełącznik trój-pozycyjny oznaczony 4 5 6... to źle wróży ;] seler, da się to przerobić na 1 cylinder 2takt?
Fajka kosztowała 35PLN a obrotomierz 50PLN.
Wylicytowałem jeszcze dwie rzeczy, pierwsza to przełącznik kierunkowskazów nowy PRL od Lapy'ego (42PLN):
oraz prototypowy (czyli w sam raz do projektu ) gaźnik 12MC <- link do tematu.
Kosztował mnie 92PLN, więc chyba niewiele za taki rodzynek.
Cóż, póki co to tyle
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2019 22:43:22 przez Jorginsson.)
08-09-2019 22:41:55
1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post:1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post. Szatek (09-09-2019)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.