Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Problemów ciąg dalszy...
Chciałem odbyć jeszcze jedną, testową jazdę, bo wychodziło na to, że uporałem się ze wszystkimi problemami, no ale niestety - to nie koniec...
Powróciła sytuacja z osiąganiem prędkości maksymalnej, a właściwie jest jeszcze gorzej. Sprzegło raczej bym wykluczył, bo coś zmieniłem i teraz nawet lekko ciągnie. Ale zaobserwowałem kilka faktów.
Przy ostatniej jezdzie, miałem jeszcze problem ze światłami. Przez większość czasu żarówki tylko się żarzyły - tak jakby podłączona była tylko jedna cewka świetlna. Tylko czasami świeciły tak jak powinny. Teraz światła działają prawdłowo, a zacisnąłem tylko do nich nowy konektor (mimo tego, że poprzednie zaciśnięcie wydawało się być ok).
Teraz motorower na razy po prostu gaśnie mi przy włączonych światłach w czasie jazdy, albo na postoju. Gdy zgaśnie, nie da się go odpalić na światłach, a gdy się je wyłączy, można go odpalić od razu. Gdy się go odpali, można włączyć światła - dopóki nie zgaśnie.
Gdy wciśnie się sprzęgło w czasie jazdy, wchodzi na wyższe obroty. Po kilkukrotnym przegazowaniu schodzi z nich. Czy kranik może mieć złą przepustowość?
Piszcie co to może być z tymi światłami i jazdą. Liczyłem że w końcu go skonczyłem, a tu znów coś...
|
|
31-08-2019 18:07:07 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 31-08-2019 18:07:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|