Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Problem z zalewaniem rozwiazany
Nie wiem co dokładnie było problem, ale:
1. Rozpylacz był pęknięty w miejscu gwintu. Te dysze z innego gaźnika, mają prawdopodobnie inny skok gwintu - ciężko je wkręcić i rozpylacz pękł. Wkręciłem dyszę w inny i go podmieniłem.
2. Dysza mogła być za długa. Te dysze są o 1,5 mm dłuższe od oryginalnych. Zeszlifowałem nacięcie pod śrubokręt po jej wkręceniu.
3. Otworek w rozpylaczu nie pokrywał się tak jak powinien z tym w gaźniku.
Stawiam że powodem problemu była opcja pierwsza.
Udało się wyregulować gaźnik świecą diagnostyczną. Płomień świecy niebieski, wkręt wykręcony na jakieś 1,75 obrotu, iglica na najwyższym położeniu (inaczej przerywał).
Niestety, nadal podczas jazdy występuje poprzedni problem, ale teraz jest akceptowalny. Prawdopodobnie wina leży po stronie konstrukcji sprzęgła. Sprzęgło mimo wyregulowania linki, odpowiednich luzów i zalecanego oleju, nadal się ślizga - nawet przy odpalaniu. Przypominam, że są tu trzy tarcze bakelitowe, które podobno potrafią się same z siebie ślizgać. Nie bez powodu zrezygnowano z tego rodzaju tarcz i trzech tarcz sprzęgła.
Motorowerowi przy gwałtownym dodaniu gazu wzrastają obroty, ale prędkość wzrasta nieznacznie. Prawdopodobnie tarcze ślizgają się też przy osiąganiu prędkości maksymalnej. Zapewne sama prędkość maksymalna i przyśpieszenie też jest mniejsze, przez uślizg sprzęgła. Ja już raczej na to nic nie poradzę. Nie chcę też przechodzić na dwie tarcze korkowe.
Filmik z jazdy nagrany, za kilka dni pełna aktualizacja
|
|
17-08-2019 19:15:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 17-08-2019 19:15:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości
|
|