Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Gaźniki mam już tylko w motorowerach i w jednym też napewno jest rozwiercona dysza.
Nie za bardzo chcę rozwiercać kolejną, bo może być to samo. Kiedyś były takie w sprzedaży i były też dysze "super moc" które miały 0,56 mm średnicy wewnętrznej. Nawet jakby dobrać taką 0,55 mm rozmiarowo z czegoś innego, to pozostaje kwestia jej przepustowości - a na to wpływa nie tylko jej średnica... Używaną i oryginalną da radę znaleźć.
O luzie klamki wiem, ale ustawiłem tak dla pewności że to nie wina sprzęgła. Jeśli problem zniknie i nie będzie to sprzęgło, to ustawie to tak jak było.
A co myślicie o tym: https://gmoto.pl/dysza-glowna-typ-dellor...10202.html
Rozmiar gwintu zgadza się z oryginalną: https://gmoto.pl/dysza_gaznika_kpl,55356...23302.html Z wyglądu też jest taka sama - chyba że to to samo zdjęcie.
Innej dyszy gaźnika o gwincie M4 i średnicy wewnętrznej 0,55 mm nie znalazłem. Z tego co zauważyłam, to nikt nie podaje przepustowości dysz. Kupić i sprawdzić?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-07-2019 22:01:27 przez Szatek.)
|
|
31-07-2019 21:29:46 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 31-07-2019 21:29:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|