Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Nie piszę tutaj, aby prowadzić ze sobą monolog
Dziś znów kolejna próba. Nadal to samo, ale chyba troszkę lepiej. Napewno silnik chodzi poprawnie - świeca kawa z mlekiem. Zapomniałem wczoraj o chyba istotnej kwesti, że tym razem regulowałem gaźnik na włączonych światłach. Wydaje mi się, że było to po prostu obciążenie układu zapłonowego i przez to mieszanka była cały czas za bogata - dobrze myślę? Zapomniałem sprawdzić to potem bez świateł. No i tak ogólnie, to lepiej ustawiać gaźnik na światłach, czy nie?
Dla pewności poluzowałem też regulację linki sprzęgła do minimum - jej pancerz prawie wychodzi z korpusu manetki, ale sprzęgło działa prawidłowo. Zmieniłem też znowu olej na LUX 10 (przepłukanie). Nic to niestety nie dało.
Obstawiam jeszcze dyszę główną gaźnika. Nie była idealnie rozwiercina na te 0,55 mm - może w tym problem?
Piszcie co myślicie
|
|
31-07-2019 18:36:22 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 31-07-2019 18:36:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|