Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
skinder
Uczeń
Liczba postów: 196
Imię: Michał
Skąd: Toruń
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Pomimo sztywnej iglicy można czasem spotkać "bardziej" lub "mniej" wyciągnięte ku górze, fabrycznie może i były jednakowe, ale po 30 latach już niekoniecznie moga być nieruszane. Przelewanie się gaźnika świadczy raczej wprost o zbyt wysokim poziomie, być może pływak nie domyka tak jak powinien bo się zawiesza, lub gdzieś coś masz przypchane. Z mieszanką to bym aż tak nie świrował, kiedyś oleje były inne, i o ile ktoś pisze, że leje do swojego ogara 1:60 albo 1:100 to trochę to przesada w drugą stronę. 1:30-1:35 będzie w zupełności optymalne. Zawsze tak leje po remoncie i nigdy problemow nie było, nawet w późniejszej eksploatacji wychodzi, że to i tak faktycznie trochę za dużo i jak jest igła w główce korby to zmniejszam na 1:40 i tak zostawiam. Nie ma co przesadzać bo od nadmiaru oleju robi się syf w silniku, tym bardziej, że to minerał. Aż tak ortodoksyjnie serwisówkami to bym się nie przejmował.
|
|
27-07-2019 19:20:27 |
|
1 osoba postawiła piwo skinder za ten post:1 osoba postawiła piwo skinder za ten post.
Szatek (07-27-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - skinder - 27-07-2019 19:20:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości
|
|