Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Zmieniłem olej na MOTUL Transoil 10W30 Mineral i sprzęgło działa jak powinno Co prawda nie wlałem go na przepłukanie i nie zrobiłem 1 km (tak jak jest w instrukcji), ale spuściłem z rozgrzanego silnika i potem jeszcze trochę pokopałem w dźwignię startera. Czasami sprzęgło jeszcze minimalnie się uślizgnie, ale to raczej wina pozostałości tamtego oleju.
A teraz o kolejnym problemie, który pojawił się razem z poprzednim - łańcuch. Przed odpaleniem, tylne koło było ustawione tak, aby łańcuch był odpowienio naciagięty i zębatki w osi. Oczywiście było potem dokręcone na maksa. Nie mogłem sprawdzić czy na pewno wszystko jest ok z łańcuchem, bo szczęki w kole jeszcze stawiały wtedy czasami opór - musiały się dotrzeć. Po odpaleniu i wbiciu jedynki, koło trochę się pokręciło i łańcuch spadł (nie, nie narobił szkód). Myślałem że to właśnie przez te szczęki (teraz koło obraca się bez oporu), ale potem zauważyłem że ten łańcuch nie ma w jednym miejscu wewnętrzego łącznika (to chyba nie jest normalne?) i gdy pokręci się trochę na zębatce, to chyba właśnie przez to się zgina i spada... Dodatkowo, przy montażu ten łańcuch wchodził tylko po części na przednią zębatkę - to chyba też nie jest normalne? To jest teoretycznie nowy i oryginalny łańcuch. Są na nim loga Rometa, ale co któreś ogniwo, a na poprzednim miałem je chyba na każdym. Dostałem go też bez oryginalnego opakowania - podróbka?
Piszcie jaki łańcuch do Rometa (teraźniejszej produkcji) polecacie, bo chyba oryginały sobie odpuszczę. 112 ogniw.
|
|
22-07-2019 20:43:53 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 22-07-2019 20:43:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości
|
|