Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Różnica nie wielka, nie wiem jaką masz tą Pony, ale w tych modelach stosowano sprężyny 19, 20 i 21 cm. W Komarach 2351 i 2352 stosowano długości 22 i 23 cm.
Spotkałem tez się z przypadkiem 24 cm w 2351, ale miał lagi typu Pegaz 750 i Polo 760 (tu własnie stosowano dł 24 cm). To są najdłuższe sprężyny w lagach 23 mm.
W lagach fi 25, w modelu T-1 zastosowano sprężyny 26 cm. Te są jednak nieco grubsze i nie zawsze da się je wkręcić w lagi fi 23 mm.
Musisz wiedzieć, że zastosowanie tak długich sprężyn, to nie tylko inny wygląd Pony, ale też zmiana kąta główki ramy. Długie sprężyny mogą trzeć wewnątrz widelca, będą się uginać na boki, no i trzeba toczyć dłuższe tuleje PCV.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
28-06-2019 00:16:50 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
marcin1479 (06-28-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 28-06-2019 00:16:50
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|