Romet Ogar 200 by gladiator_86
|
Autor |
Wiadomość |
gladiator_86
Nowy
Liczba postów: 8
Imię: Jarek
Skąd: Bayern - Hohenpeiß
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 by gladiator_86
Silnik powinien by odblokowany z tego co ja się orientuje. Kolanko jest krótkie, króciec filtra powietrza krótki, króciec gaźnika oryginalny z pełnym przelotem, dysze 68, zapłon tak jak pisałem ustawiony na 1.9. Wczoraj ustawiałem jeszcze poziom paliwa z gaźniku co dało efekty że bez króćca gumowego da się tym jakoś jechać nawet na 2 ale 3 jest słaba a na postoju założony króciec filtra powietrza da się gaz dodać na maxa i się wkręca na obroty jednak nie pod obciążeniem zdycha. Simeringi są nowe uszczelki też wszystkie nowe ale spróbuje jeszcze gaźnik uszczelnić na silikon żeby mieć pewność.
(11-05-2019 22:35:43)Wodnik napisał(a): Zbiornik paliwa był czyszczony, kranik rozbierany i również sprawdzony? Nie masz czasem zamontowanego czasem filterka na wężyku? Bo one potrafią skutecznie utrudnić przepływ paliwa.
Czy silnik łatwo odpala i pracuje na wolnych obrotach?
Zbiornik czyszczony kwaskiem cytrynowym i jest czysty w środku. Kranik nowy, filterek na wężyku jest. Po zdjęciu wężyka z gaźnika paliwo leci na moje oko wystarczająco dobrze, silnik nie jest w stanie tego przepalić . Gdyby tak wódka leciała to we 2 nie zdążył by tego przepić
Silnik pracuje na wolnych obrotach równo, obroty nie falują. Co do odpalania to trzeba parę razy kopnąć.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2019 12:09:25 przez gladiator_86.)
|
|
12-05-2019 12:01:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Ogar 200 by gladiator_86 - gladiator_86 - 12-05-2019 12:01:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|