Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet na dwójce zaczyna przerywać
|
Autor |
Wiadomość |
Wojciszek
Uczeń

Liczba postów: 165
Imię: X
Skąd: X
Pojazd: Inny
|
Romet na dwójce zaczyna przerywać
Wcześniej o tym pisałem. Powiem co zrobiłem:
- Wymieniona świeca (ustawiona przerwa na 0,6 mm)
- Kabel nowy
- Kondensator nowy
- Platynki nowe (przerwa 0,35-0,40 mm, przeczyszczone i równe platynki)
- Zapłon ustawiony perfekcyjnie (3mm przed i pali z ostatniego ząbka)
- Simmeringi na wale wymienione (udało mi się zdobyć nawet SKF)
- Nigdzie nie ma lewego (sprawdzałem nawet na simmeringach)
- Wyregulowany automat
- Nowy kranik
- Wężyk wymieniony i sprawdzony
- Z korkiem i bez tak samo
I tak miałem 3 gaźniki w nim i różne reakcje:
I GM12F był uszkodzony i ciekł z boku, jechał słabo, ale nie przerywał.
II GM12F Kupiony bez osłony filtra i miał osad na dnie pływaka (nadal go ma). Zakupiłem osłonę filtra nowej produkcji. Wyczyściłem i dałem nowe dysze. Działa, nie cieknie, ale na dwójce przerywa i muli jakby.
III K60B (chiński) W życiu bym tego nie założył, ale kolega miał to pożyczył. Dałem w nim dysze ,,70''. Ciężko się go regulowało, nie reagował na regulacje. Jednak o dziwo nic nie przerywa, jest mocny. Jednak głośny bo nie trzyma wolnych obrotów. Jak ustawie te ssanie to już cichszy i nadal dobrze jeździ. Oddałem koledze i u niego ponoć dobrze działa.
Powiem jeszcze, że na jedynce pędzi, a na dwójce tylko muli. Jak jedzie z górki to wszystko jest ok. Jak pod górkę na dwójce jadę to muli i nawet po wrzuceniu jedyni nadal też muli, wtedy gaszę silnik i powtarza się (jedynka jedzie, dwójka muli).
Ja nie wiem czy mam takiego pecha do tych gaźników czy co. Chciałem się tylko zapytać czy regulacja sprzęgła może mieć na to wpływ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-04-2019 21:08:54 przez Wojciszek.)
|
|
19-04-2019 21:02:42 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Romet na dwójce zaczyna przerywać - Wojciszek - 19-04-2019 21:02:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|