Cdi 023 Motorynka
|
Autor |
Wiadomość |
robert2006p
Nowy
Liczba postów: 49
Imię: Robert
Skąd: KRAKÓW
Pojazd: Inny
|
RE: Cdi 023 Motorynka
(17-04-2019 20:32:07)UŻYTKOWNIK USUNIĘTY napisał(a): Masz rację, szkoda pisać. Zaraz dojdziesz do wniosku że projektanci silników to banda partaczy nie znające się na swojej pracy.
Po co budować hamownie, robić badania jak można zapytać Ciebie że mapy zapłonowe różnych silników są prawie identyczne.
Pozdrawiam
I znów twoja teza jak ja podchodzę do sprawy się nie sprawdziła
Nadawał byś się na polityka tworzącego ze słów tzw. masło maślane czyli gadanie dla gadania.
Pytałeś czy miałem odczucia spalania stukowego odpowiadam że nie jednokrotnie w szczególności przy wyższych obrotach co potwierdzało by się z tym negatywnym odziaływaniem statycznego wyprzedzenia zapłonu oczywiście są też inne potencjalne przyczyno mogące powodować takie objawy.
Teraz ja mam pytanie do ciebie wspomniałeś o prądzie wirujacym odnośnie różnić w funkcjonowaniu podstawek zapłonu wykonanych ze stali zwykłej w gat st3s (s235) a wykonanych z aluminium np gat pa6 dotyczyło to konkretnie jak to nazwałeś" prądy wirujące"?
Czyli co ja odczuje negatywnego być może pozytywnego jako zwykły zjadacz chleba jak wystąpia te prądy wirujace ?
Tylko prosze umotywuj to konkretnym przypadkiem a może nawet obliczeniem ile będzie zysku /straty dla wyżej wymienionego przypadku bo odniosłem wrazęnie że masz ogromną wiedzę w tej dziedzinie i zapewne podzielisz się nią konkretnie a nie nabijaniem pustych postów.
Bo z gadki to każdy mądry ale jak trzeba coś zrobić fajnego służacego innym to najławiej to skrytykować i przyczepiać się o byle co i budować swoje drugie JA w internecie.
|
|
17-04-2019 20:54:02 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|