| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Cdi  023 Motorynka
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		robert2006p 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 49 
Imię: Robert 
Skąd: KRAKÓW 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Cdi  023 Motorynka 
			 
			
				 (17-04-2019 11:12:40)UŻYTKOWNIK USUNIĘTY napisał(a):  W postawie nie chodzi o korozję lub schodzenie farby, a o wytwarzane prądy wirowe. Co one robią i dlaczego raczej się z nimi walczy możesz już doczytać sam. Pisałem o zmiennym wyprzedzeniu zapłonu, nie odpowiadasz na moje pytania. Piszesz o spalaniu stukowym, czy przy stałym wyprzedzeniu masz z tym problem? Co byś musiał zrobić aby mieć ten problem? Jaka powinna być wartość wyprzedzenia zapłonu, aby ten efekt wystąpił w twoim silniku? 
Tak wiem, już odpowiedziałeś  
 (16-04-2019 22:50:25)robert2006p napisał(a):  przecież nikt nie będzie otwierał centrum badawczego spartolonych ROMETÓW ladował w to kasy i czasu 
żeby określić jakie zmiany, to znaczy do którego momentu będą na pewno na korzyść, a jakie są po prostu zbędne lub są przerostem formy. Robisz po taniości i robisz samodzielnie, pochwal się że się udało, jak masz takie odczucie to pomóż innym którzy chcieli by to zrobić samemu, ale nie pisz  
 (16-04-2019 22:50:25)robert2006p napisał(a):  chyba nie podpadłem zabardzo osobom które takie cuda sprzedają   
jeśli dalej twoja wiedza z tego zakresu jest mizerna. 
Ten temat czytają osoby z większą i mniejszą wiedzą, a Ty przedstawiasz go nierzetelnie.  
Jeśli dla ciebie wyważenie nie ma sensu to następnym razem zregeneruj wał zbijając go młotkami bo przecież 
 (16-04-2019 22:50:25)robert2006p napisał(a):  stwierdziłem że motorynka to nie rakieta kosmiczna  
Fajnie że to forum jest po stworzone żeby sobie  porozmawiać.
 
Ja nie twierdzę ze proces wyważania jest nikomu nie potrzebny a ty tak piszesz zęja tak uważam.
 
Dobra to porównajmy koło magnesowe do koła w samochodzie a stozek do piasty samochodowej. 
Sciągamy koło wyważone i zakładamy w innym samochodzie to co musimy je wyważyc?
 
Tak samo ja zrobiłem z tym kołem magnesowym ściagłem ze stożka i założyłem na nowy(czyli stary przetoczony od motorynki)wiec skąd miały by się wziąć te masy rozważające te koło ??? 
Przecież stożek nie może powodować rozważenia bo ma równo rozłożone masy wiec  co wy sie upieracie na to ważenie  ?
 
Koła magnesowe w wiekszości rometów rzadko kiedy chodziły prosto    
Zapewnie widzisz róznice w wykonaniu wspólczesnego koła magnesowego to teraz porównaj koło magnesowe rometów które były teoretycznie wyważane.A dlaczego bo każdy z magnesów był mocowanye bardzo niedokładnie co wkonsekwencji wymuszało ten cały nieszczęsny proces wyważania o którym rozmawiamy .
 
A nóz w kosiarce to chyba kazdy wie ze musi być wywazony.Jakiekolwiek rozważenie  na wiekszym obwodzie bedzie skutkowało wzrostem działających sił do kwadratu.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 17-04-2019 11:53:38 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |