Tuning Romet 50-T-1
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Tuning Romet 50-T-1
Zacznę od gratulacji, bo dawno nie widziałem żeby ktoś tak przykładał się do ortografii i interpunkcji w swoim poście, szczególnie tak długim. Aż chce się czytać.
Po pierwsze: ile byś części nie wymienił to zawsze będzie to Romet. 60 km/h jest do zrobienia nawet na oryginalnych częściach, ale więcej to już syzyfowa praca. Z całym szacunkiem dla polskiego sprzętu, ale z gówna marcepanu nie będzie.
Co do tych części to:
Pierwsza pozycja: 60ccm może, ale wcale nie musi dać odczuwalnego przyrostu mocy. Na plus że jest to produkt polski, na minus że teraźniejsza produkcja. Za tą kasę szukałbym oryginalnych w idealnym stanie.
Pozycja druga: kup, ale najpierw rozkręć i przeczyść oryginalny kranik. Może się okazać że wystarczy go przemyć/przedmuchać/wygotować i przywrócisz mu funkcjonalność. Ja kupiłem z konieczności nowy kranik, pewnie chińszczyzna ale nie narzekam.
Pozycja trzecia: jeśli postąpisz jak wyżej(renowacja starego kranika), wymiana uszczelki wydaje się być wskazana.
Pozycja czwarta: polecam z całego serca. Jeśli kranik przepuści fusy albo osad, filtr to wyłapie. Koszt niewielki, kupić można wszędzie (były takie w maluchach).
Pozycja piąta: z tym doświadczenia nie miałem. Dobrze wyregulowany pewnie trochę poprawi parametry(spalanie, wkręcanie na obroty, moc), ale baśniowego cudu bym się nie spodziewał. Poza tym ta cena...może lepiej się nie spieszyć, śmigać na zwykłym gaźniku i polować na używkę za połowę ceny nowego. Ale może niech wypowiedzą się inni.
Pozycja szósta: nie odczujesz zmian poza uszczupleniem portfela.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
05-04-2012 10:37:21 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
PROstyCzlowiek (04-05-2012)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tuning Romet 50-T-1 - nie_mientki - 05-04-2012 10:37:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|