Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
dane techniczne kwalifikacja zuzycia czesci
Autor Wiadomość
Wodnik Offline
El Dezametto Mecánico
*


Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
Post: #2
RE: dane techniczne kwalifikacja zuzycia czesci
W Komarze masz zapewne silnik S38. Wszystkie te dane o które pytasz są w książce pt. Instrukcja Napraw Motorowerów Romet. Niestety nie ma tam dla jednostki napędowej typu S38.

Podam Ci dla silników 017, 019, 023 zapewne w S38 są identyczne lub nieznacznie się różnią.

1) Kompresja: nominalna 0,6 MPa, minimalna 0,5 MPa
2) Szczelina zamka nowego pierścienia w nowym cylindrze: 0,1 - 0,3 mm
Dopuszczalne zużycie 1 mm
3) Zapewne oznaczenie grupy selekcyjnej NB
4) Zapłon ustawiasz tak jak zaleca producent czyli 3mm przed GMP
5) Prawdopodobnie lewe powietrze. Brak szczelności w komorze korbowej i co za tym idzie brak zasysania mieszanki z gaźnika. Na początek wymiana simeringów.
6) Głowicę dokręcamy na krzyż z siłą 8 - 10 Nm

A co do literatury to o Komarach i S38 jest książka Jeżdżę Motorowerem Komar

Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2019 01:00:41 przez Wodnik.)
13-04-2019 00:58:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Wodnik za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: dane techniczne kwalifikacja zuzycia czesci - Wodnik - 13-04-2019 00:58:28




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 1986 z piwnicy
Ostatni post: siwy1958
Dzisiaj 11:56:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 130
Huragan RetroGrade - doku...
Ostatni post: siwy1958
Dzisiaj 11:43:44
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 621
Tuning Sałek s38 - działa...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 23:08:35
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 1548
Lampka phiełka (nie dział...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 17:45:26
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 77
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 17:09:15
» Odpowiedzi: 294
» Wyświetleń: 36400
Pegaz 700 " Siedemsetka "...
Ostatni post: Adrist
Wczoraj 14:00:20
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 10361
PONY 301 1988 Pawła z Kos...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 05:11:21
» Odpowiedzi: 164
» Wyświetleń: 63474
Romet Pony
Ostatni post: OptimusPL
Wczoraj 03:13:23
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 18720
Śmieszne i ciekawe linki,...
Ostatni post: Piotrekdriver1
04-12-2025 23:57:53
» Odpowiedzi: 1402
» Wyświetleń: 391115
Wsk 125 dzwoniący silnik
Ostatni post: romek
03-12-2025 11:57:17
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 11878
Jackmotorsowe zestawy tun...
Ostatni post: Debesta
03-12-2025 06:36:32
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 2263
Kratka na lampe ogar 205
Ostatni post: romek
03-12-2025 06:13:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 174
Własnej produkcji zapłon
Ostatni post: romek
30-11-2025 20:01:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 281
Tuning Dezamet 023
Ostatni post: romek
30-11-2025 19:59:35
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 555
Zamienię na pokrywę zapło...
Ostatni post: Elektronik
30-11-2025 16:08:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 196

Reklama