Dzięki za dobre słowo
Kwestie które poruszyłeś są gdzieś tam cały czas w fazach obmyślań, ale po kolei.
Licznik rozważałem tak jak piszesz, z wczesnego T-1, ale z drugiej strony skoro nie jest to typowa restauracja i nie trzymam się jakiś konkretnych założeń (no bo i jak, skoro taki motorower jaki buduje w ogóle nie powstał, będzie nosił stylizacje tworu z lat siedemdziesiątych, a sama baza jest dekadę starsza), to czy narzucać sobie dodatkowe ramy i ograniczenia, czy stworzyć coś całkiem innego (no w końcu "prototyp", nie?)...
Stąd np. rozważałem też licznik z czarnym cyferblatem (Jawa, Simson itp.) i białą strzałką, albo z kolei z pierwszych Komarów.
Może teraz kolor, żeby bardziej zrozumieć myśl jaka mi przyświeca. Na samym początku rozważałem zielono-żółty z palety Fiata, czyli full oryginał, ale to jednak Ogar i trochę nowszy motorower, poza tym chciałbym, żeby ten TS-3 mocno się wyróżniał, dlatego pomyślałem o olive green (125s), ale ostatnio zobaczyłem Fiata w kolorze f675 szary ciemny i oszalałem. Co więcej, ten Fiat ma w sobie tapicerkę w kolorze znalezionej przeze mnie kanapy i muszę stwierdzić, że komponuje się to obłędnie.
I co do samej kanapy, to nie upieram się, że jest oryginalna, chociaż widziałem jeszcze dwie identyczne, a każda w innej części polski, ale właśnie z racji tego co wyżej napisałem, bardzo mnie przekonuje. Oczywiście jak tylko w sprzedaży pojawią się gąbki do siedzeń to dostanie nową (starego typu, nie ogarowską) oraz pokrowiec zostanie odnowiony.
Wracając jeszcze do kolorystyki, to rzecz jasna, kolor dostaną tylko sierpy, bak, puszka narzędziowa, błotnik tył i wahacz. Reszta czarna, dodatkowo puszka tłumika szmerów, odstojnik, linki, osłona łańcucha na kremowo. Taka jest koncepcja, ale ona się zmienia
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.