Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
|
Autor |
Wiadomość |
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968
Imię: seler
Skąd: PL
Pojazd: Inny
|
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
No i tu pojawia się problem z bakiem, bo fajnie by było mieć oryginał. Ceownik 6 to może przesada, ale 4/5 już nie aż tak, oryginał to 3 mm. Niech sobie masa i wzrośnie o 10-20 kg, silnik po wielu przeróbkach może osiągnąć nawet 12-13 KM na kole.
A co do stali, postaram się dorwać s355, jest dostępna w mojej okolicy i na pewno jest sporo lepsza niż fabrycznie stosowana s235.
Centrostal ma w ofercie potrzebne mi elementy ze stali S355, więc tam się udam. Rura główna nawet o ściance 4 mm mogłaby być, jest dostępna.
Stosując rury 48,3x4 oraz 33,7x4, do tego ceownik 120x4 masa ramy wychodzi nieco ponad 8 kg ze spawami. Nie widzę sensu zbijać masy na wszelkie sposoby.
Wahacz będzie ważył nieco ponad 4 kg (profil 40x27x4 + 40x40x4)
No niestety, profili o ściance 4 nie mają, ale 3 powinna starczyć, w końcu to s355.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-03-2019 23:37:15 przez seler1500.)
|
|
18-03-2019 23:19:39 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia - seler1500 - 18-03-2019 23:19:39
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 17 gości
|
|