| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		skinder 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 197 
Imię: Michał 
Skąd: Toruń 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia 
			 
			
				I żadnego zdjęcia nic ? To chyba największa bolączka tego tematu, 30 stron a zdjęć tyle co kot napłakał. Szkoda, kupa pracy poszła na marne przez chwilę nieuwagi.Tylko pytanie, po co tig ? Fabrycznie spawali to chyba elektrodą ? Jakieś tam wcześniejsze mocowania silnika, które przyspawałeś do górnej rury też wyglądały na elektrodę, po co teraz poprawiać spawy tigiem... 
 
Ukleić stelaż / ramę, ustalić i ustawić wymiary, pospinać profilem czy rurkami żeby nie straciło ustawień, odciąć cały przód i dać nową górną belkę z główką i po sprawie. Spokojnie do zrobienia drutem i na pewno lepsze wyjście niż naprawa tego co jest i wypożyczanie tiga za kilka tysięcy. Zawsze się zastanawiałem, po co takie swapy, jak te ramy przy 023 potrafią być pogięte, nie przedstawiają żadnej sztywności a przy takiej spawaninie prościej by było zrobić nową, lepszą ramę, a fabryczną komuś pchnąć za jakąś kasę, żeby sobie coś na tym poskładał. Nie mniej jednak, dobrze, że nikomu nic się nie stało i życzę szybkiego powrotu na koła!
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 17-03-2019 22:40:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo skinder za ten post:2 użytkowników postawiło piwo skinder za ten post. 
		rafi555 (03-17-2019), seler1500 (03-17-2019)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia -  skinder - 17-03-2019 22:40:48 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |