Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
|
Autor |
Wiadomość |
skinder
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 196
Imię: Michał
Skąd: Toruń
Pojazd: Inny
|
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
I żadnego zdjęcia nic ? To chyba największa bolączka tego tematu, 30 stron a zdjęć tyle co kot napłakał. Szkoda, kupa pracy poszła na marne przez chwilę nieuwagi.Tylko pytanie, po co tig ? Fabrycznie spawali to chyba elektrodą ? Jakieś tam wcześniejsze mocowania silnika, które przyspawałeś do górnej rury też wyglądały na elektrodę, po co teraz poprawiać spawy tigiem...
Ukleić stelaż / ramę, ustalić i ustawić wymiary, pospinać profilem czy rurkami żeby nie straciło ustawień, odciąć cały przód i dać nową górną belkę z główką i po sprawie. Spokojnie do zrobienia drutem i na pewno lepsze wyjście niż naprawa tego co jest i wypożyczanie tiga za kilka tysięcy. Zawsze się zastanawiałem, po co takie swapy, jak te ramy przy 023 potrafią być pogięte, nie przedstawiają żadnej sztywności a przy takiej spawaninie prościej by było zrobić nową, lepszą ramę, a fabryczną komuś pchnąć za jakąś kasę, żeby sobie coś na tym poskładał. Nie mniej jednak, dobrze, że nikomu nic się nie stało i życzę szybkiego powrotu na koła!
|
|
17-03-2019 22:40:48 |
|
2 użytkowników postawiło piwo skinder za ten post:2 użytkowników postawiło piwo skinder za ten post.
rafi555 (03-17-2019), seler1500 (03-17-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia - skinder - 17-03-2019 22:40:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 14 gości
|
|