Na filmie za duży luz zaworowy, silnik miał już kilka kilometrów za sobą. Po ustawieniu chodzi ładnie, nic nie stuka ani nie dzwoni. Problem magneta rozwiązany - stożek dotarty, nakrętka przykręcona kluczem pneumatycznym.
Finalnie, w silniku siedzi:
- głowica Moretti, komora spalania dla tłoka 52,4 mm
- cylinder aluminiowy Moretti, 52,4 mm
- gaźnik PZ22 z filtrem piankowym.
Niestety, króciec dolotowy jest za wysoki, zmuszony jestem wykonać króciec od podstaw, by gaźnik z filtrem znajdowały się centralnie pod rurą główną ramy.
Aha, z tego co widzę na śledzeniu tarcza została wysłana dopiero dzisiaj.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2019 23:01:04 przez seler1500.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.