Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 742
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Powolutku do przodu
Napęd prędkościomierza przed:
I po złożeniu:
Trzy tulejki ślizgowe dotoczone z teflonu i wprasowane. Filcowy pierścień uszczelniający wycięty ploterem. Stalowy pierścień wciśnięty na prasie.
Gaźnik przed:
I po złożeniu:
Nowe i oryginalne dysze 0,40 mm - jedna rozwiercona na 0,55 mm.
Klakson przed:
I po złożeniu:
Początkowo miałem z nim problem, bo po zaklepaniu obejmy nie trąbił. Dzięki pomocy joozka, ustaliłem że blaszka która przyciąga i odpycha membranę, jest za blisko niej. Dogiąłem ją jak najbardziej do środka i klakson zaczął trąbić. No ale niestety, po moich zmaganiach z tym klaksonem, ułamałem sobie parę zaczepów od obejmy - o co bardzo łatwo. Z racji tego, że żeby mieć taką z zaczepami w nowym ocynku, musiałbym kupować cały klakson (a najlepiej dla pewności dwa) i potem wysyłać tylko tą obejmę do galwanizacji i czekać nie wiadomo ile - wyłamałem pozostałe zaczepy i przykleiłem membranę rantem (musi być przepływ prądu) a obejmę czołowo. Nie jestem z tego zadowolony, ale w tej sytuacji to chyba rozsądne rozwiązanie...
I tak, wiem że nit powinien być prawidłowo zaklepany tak jak jego główka, ale przy tak małych i delikatnych elementach, trudno to zrobić - jest ryzyko ich zgniecenia. Oczywiście mam odpowiednie przypory i nagłówniki
Starter przed:
I po złożeniu:
Koła po zapleceniu i wycentrowaniu:
No i na razie tyle, pozdro
|
|
16-02-2019 18:56:52 |
|
6 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:6 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
joozek (02-16-2019), klodian2002 (02-16-2019), remix301 (03-02-2019), seler1500 (02-16-2019), skinder (02-16-2019), Wodnik (02-16-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 16-02-2019 18:56:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|