cześć
Z 2 kołkami mam tak dobre 15 lat doświadczenia, jeździłem na wielu maszynach w tym ścigacze, obecnie nie mam nic, z braku miejca czasu i kasy. Jedną z pierwszych maszyn był Komar, miałem chyba 2351 lub 2352.
Chciałbym śmigać jakimiś 2 kółkami z silnikiem, wybór padł na Komara.
1. Czym się różnią 2351 i 2351 ?
2. Czy ktoś stosował pełną osłonę na łańcuch ?
3. Jak się sprawują nowe zapłony z allegro ? czyli kompletny zestaw plug and play
4. Czy jest jakaś strona na której są zdjęcia wszystkich kolorów fabrycznych komara? wiem że były niebieskie czerwone zielone żółte, a czy były orginalnie białe ?
5. Jak by komar dostał nowe łożyska gumy i elektrykę - , to jest szansa że będzie w 100% niezawodny?
6. Czy macie problemy z wyciekami oleju ? - to pytanie do osób które robią silnik w stanie 100% fabryczny, cały wypolerowany itd
7. Czy używacie ubranek moto ?

pytanie pół-żartem.
Planuję zrobić nim długą trasę, mam doświadczenie

, szukam maszyny z papierami, do remontu, nieco wątpię bym dostał w dobrym stanie w cenie coś koło 200zł , jestem z Torunia, mogę podjechać, jak by ktoś miał jakieś namiary na komara. Miałem maszyny różne w tym simsona (fajna maszyna) a teraz bym chciał coś made in poland
Lewa w górę
taka maszyna mnie interesuje- silnik jajo, przód na sprężynach