Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
tommy
Nowy

Liczba postów: 24
Imię: Tomek
Skąd: Opolskie
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Najlepszym rozwiązaniem byłby oryginalny błotnik z Pegaza, choćby ze względu na rozmiar koła. Nie sądzę aby producent specjalnie do tańszej wersji Pegaza produkował nowy błotnik.
Przyjrzałem się dostępnym zdjęciom i moim zdaniem błotnik z tyłu odstaje od koła bardziej niż standartowo w Pegazach, może być, że zakładali błotnik od sztywniaka.
ale na folderze z poprzedniej strony błotnik już tak nie odstaje i wygląda jak standart z Pegaza
Ktoś tu kiedyś się pochwalił siedemsetpiątką http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=40494
ale nie wydaje mi się żeby to był oryginał ze względu na dziwnie zespawane tylne zawieszenie i brak tabliczki i numerów
ale jest tam założony błotnik z Pegaza z tyłu i wydaje się że jest ok.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2019 16:36:36 przez tommy.)
|
|
03-01-2019 16:15:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - tommy - 03-01-2019 16:15:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości
|
|