Regeneracja ślimaka starszego typu.
|
Autor |
Wiadomość |
Wodnik
El Dezametto Mecánico

Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
|
Regeneracja ślimaka starszego typu.
Krótki opis zmagań z regeneracji napędu prędkościomierza starego typu.
Zadanie niby proste ale nie do końca. Po pierwsze zestaw naprawczy napędu prędkościomierza jest dostępny dla korpusu nowego typu gdzie linka jest zakręcana. Aby taki zestaw zastosować w ślimaku starego typu należy obciąć wałek ten w który wchodzi linka.
Od góry nowy dostępny w sprzedaży, środkowy po skróceniu, na dole oryginalny.
Po skróceniu należy wykonać w otworze który pozostał kwadrat pod linkę. Ja rozwiązałem to w sposób który sprawdził mi się i służy do dziś w napędzie obrotomierza w Ursusie c-330. Pozostały otwór po podgrzaniu palnikiem zalewamy cyną od lutowania. Następnie szlifujemy gwóźdź na kwadrat wymiaru takiego jak linka około 2mm. I wbijamy w lut. Efekt widać na zdjęciach.
Niestety pozostały otwór był bardzo krzywy. Duża niewspółosiowość stąd to przesunięcie. Po nasmarowaniu linki i nie powinno być tak dużych oporów które zniszczą ten kwadrat w lucie.
Jak to będzie działać okaże się w sezonie. Ale przynajmniej próba regeneracji podjęta.
Pozdrawiam.
Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2018 21:55:35 przez Dawdzio.)
|
|
23-12-2018 21:26:03 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Regeneracja ślimaka starszego typu. - Wodnik - 23-12-2018 21:26:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|