Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Do samej regeneracji???
Załóżmy, ze lagi masz już w nowym chromie, widelec pomalowany, stare tuleje wywalone, umyte rury widelca od wewnątrz z resztek starego smaru i brudu. Przeszlifowane miejsca pod nowe tuleje.
Kolejna sprawa to rozmiar lag - ich fi 23 lub 25 mm.
Znając wymiary potrzebujesz;
a. 2 tuleje bez kołnierza
b. 2 tuleje z kołnierzem
c. sprężyny lag 19 lub 20 cm, w zależności od typu Pony
d. osłony gumowe, przeciw-pyłowe
e. smar łożyskowy, miedziany i silikon spray.
Z niezbędnych narzędzi - rozwiertak nastawny 22-24 mm, lub 24-26 mm
Co do tego sklepu - nie wiem, nie kupuje tam.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
02-12-2018 23:22:13 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 02-12-2018 23:22:13
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|