Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Naprawy/Regulacje silników 2T
Autor Wiadomość
Lubiestaremoto Offline
Tańczący z dwusuwami
*


Liczba postów: 95
Imię: Greg
Skąd: Ostrów Wlk
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Naprawy/Regulacje silników 2T
Owszem, jest bardziej miękka bodajże od śrub o twardości 8(o ile pamiętam, dla 100% pewności musiałbym zerknąć do tabelek). Co ciekawe u mnie w silniku Jawy 50 jak i w jawie 350(prywatne silniki} sprawdza się bez komplikacji i wiecznego ustawiania sprzęgła. W dwóch silnikach klientów póki co również jeździ i problemów nie ma. Oczywiście nie zmuszam do ich montażu, jak ktoś sobie zazyczy to i makaron zamontuje:-D Jak ktoś chce to i śruby bez zwoi gwintu mogę docinać.
Grneralnie jak są proste popychacze, walki mają zachowane wymiary oraz "są proste" to problemów nie ma. Gorzej jak nawalone dziwne rzeczy były i walki wytarte od środka...

Ps sam tej stali nie docinam - wykonuje to tokarz, także to nie reklama:-D

Kupie przyczepkę PAV
Kupie ślimak prędkościomierza i kranik z epoki do Ogara 200
www.Greg92.PL
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-11-2018 14:20:03 przez Lubiestaremoto.)
03-11-2018 14:09:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Naprawy/Regulacje silników 2T - Lubiestaremoto - 03-11-2018 14:09:36




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Karter ogar 205 023, napr...
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 09:47:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 119
Kapa/dekle silnika komar ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 08:17:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 56
witam
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 23:43:38
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 41
Oleje Castrol
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 15:11:35
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 118
Ogar 205 - 023. Uszkodzen...
Ostatni post: baczek007
Wczoraj 12:24:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Wczoraj 12:17:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 62
Polo Lux 75
Ostatni post: RometW
25-10-2025 21:20:31
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 318
Czy ogar 200 z zapłonem c...
Ostatni post: Bob_Harley
25-10-2025 20:47:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 94
WSK 175 1980r Custom
Ostatni post: skinder
25-10-2025 12:42:10
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 39274
Zapłon cdi kadet samorobi...
Ostatni post: romek
25-10-2025 07:17:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 125
Klakson romet ogar 205
Ostatni post: romek
24-10-2025 18:50:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 104
Części Ogar 200
Ostatni post: wazniak96
24-10-2025 13:00:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 194
Identyfikacja roweru ZZR
Ostatni post: schabowy07
23-10-2025 18:20:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 166
Siema. co słychać?
Ostatni post: łogór 200
23-10-2025 10:58:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 170
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Tomasz-pr110
23-10-2025 09:25:57
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 781

Reklama