| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 1 głosów - 1 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		JGNZM 
 
 
		
			Chartełowiec 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,247 
Imię: Mikołaj 
Skąd: Wielkopolskie 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie 
			 
			
				Szkiełkujesz aluminium i takie zostawiasz. Piaskujesz stal i dajesz do malowania. Proszkowe tylko na ramę (czyli czarne elementy), reszta pistolet (zwykły lakier), bo proszek bez jakiejś tam domieszki kauczuku jest dość kruchy.  Błotniki, zbiornik i pokrywy schowków tą metodą.  
Z tłumika fabrycznie powinna wyjść stożkowa przegroda, wystająca z dłuższej części w kierunku końcówki, z otworami. W środku tej części powinny być jedna albo dwie przegrody z otworami. W końcówce powinien być wkład podobny do tego z Simsona, z dwoma rurkami i dwoma ściankami.  
Co do obejmy to musisz ją przerobić, w sensie uciąć org wygięcia z otworami i wspawać tam na przykład nakrętki w większej odległości niż było to w oryginale.  
 
Nie wykluczam, że kap wcześniej nie było ale Charty z okresu 1990-1993 są zdecydowaną rzadkością. Na pewno czarnych kap nie było jeszcze w 1989.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 03-10-2018 18:06:21 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie -  JGNZM - 03-10-2018 18:06:21 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |