Tuning chart
|
Autor |
Wiadomość |
DumDum
Uczeń

Liczba postów: 123
Imię: DD
Skąd: Mogilno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning chart
(02-10-2018 14:27:36)grek132 napisał(a): Jeśli złapią cię na suszarkę że jedziesz 45< i cię skontrolują to ci mogą dowód zabrać jeśli glina będzie chamem
Mogą znacznie więcej, ale to nie o tym temat.
Jeśli liczy się dla Ciebie spalanie, to musi to być robione po kosztach. A w takim układzie nie ma sensu przeróbka archaicznej jednostki.
Znacznie korzystniej wyjdzie kupno czegoś na nowszym silniku typu AM6. Teraz te motorowery kosztują grosze (przypuszczam, że z twoim budżetem na zakup i przeróbkę Charta coś byś dostał), są chłodzone cieczą, mają lepsze zawieszenie, hamulce i fabrycznie mocniejsze silniki, no i wyglądają świeżo. Zdrowa seria AM6, bez problemu pojedzie 90km/h. Wrzucając jakieś fajne 70cc, zyskujesz osiągi lepsze niż 125 4T.
Ze względu na nowszą konstrukcję silnika, jest też łatwiej podnieść w nich moc.
No niestety nie będzie to Romet, więc jeśli zależy Ci tylko na marce i chcesz przerabiać polski silnik, to niestety szału nie będzie bez dużego nakładu pracy i pieniędzy.
|
|
02-10-2018 19:09:50 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tuning chart - DumDum - 02-10-2018 19:09:50
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|