Tuning chart
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,623
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Tuning chart
Załóż sobie odpowiednią przekładnię na linkę licznika, będzie najlepiej.
Nie mam Charta, ale chciałem kiedyś zrobić rower z silnikiem. Gdzie tu związek? Otóż miał on osiągać 50km/h. Nic z tego nie wyszło, może dlatego ciagle tu jestem. Później uruchomiłem motorower, zdałem na prawo jazdy, kupiłem samochód. Dziś nie potrafię zrozumieć gdzie wtedy zgubiłem klepki, żeby chcieć tyle gonić rowerem (gdzie nowe części skończyłyby się na silniku). Wiem, że się da, że kolarze, że górki. Wszystko się da, ale są lepsze sposoby na popełnienie samobójstwa.
Cinquecento 700 (704cm3, 30KM) osiąga 100 km/h, ale już przy tym zaczyna wyć.
Trabant 601 (594,5cm3, 26KM) pojedzie 100 km/h, ale grozi to trwałym uszkodzeniem słuchu, a po minucie wał wychodzi bokiem z bloku i zaczyna walić kierowcę tłokiem po głowie ![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
WSK M06B3 (123cm3, 7-8KM) katalogowo rozpędza się do 80 km/h.
Może i da się polecieć stówę Chartem, ale raczej nie jest to dobry pomysł. Jakby nie patrzeć, nie został on przystosowany do osiągania takich prędkości i w związku z tym wymagałby poważnych zmian. Nie tylko w silniku, ale też hamulców, a więc i kół, a może i nawet ramy.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
01-10-2018 22:08:03 |
|
1 osoba postawiła piwo Dawdzio za ten post:1 osoba postawiła piwo Dawdzio za ten post.
klodian2002 (10-02-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tuning chart - Dawdzio - 01-10-2018 22:08:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|