Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
Nie znam stopu co prawda, ale miałem kilka tych karterów i materiał to straszny gównolit, wątpię, że to będzie szło jakoś sensownie pospawać. Nawet nie do końca wiadomo jaki to stop, kto by to wiedział, Chińczycy mogą tam domieszać dosłownie wszystko i wychodzi taki syf jak np. w karterach od wsk. W dodatku mocowania mają straszny luz na tych śrubach i przez to tak pękają. Ja to załatwiłem w taki sposób w suzi że rozwierciłem 0,5-1mm mocowania i zrobiłem tulejki z węża gumowego - teraz nie ma grama luzu. I też Ci to polecam zrobić. A co do mocowań to nie mogą być wykruszone bo może się potem silnik na boki ruszać tak jak u mnie w ulepie i będzie łańcuch się luzować i spadać. Możesz np. po prostu przyciąć mocowania w karterach tak aby był równe, to i tak swap więc mocowania w ramie i tak dorabiasz swoje. Ja tak zrobiłem w ulepie. No i silnik ma smarowanie grawitacyjne, ja nie wiem czy może być tak wzbity do góry, pamiętaj też że nie może być za wysoko bo łańcuch pod obciążeniem zamiast napinać się będzie się luzować tak jak u mnie to miało miejsce w suzi... A i jeszcze co do karterów to nowe kartery nie są takie drogie więc może warto o tym pomyśleć.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2018 01:25:23 przez Odrestaurator.)
|
|
29-09-2018 01:23:45 |
|
1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post:1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post.
seler1500 (09-29-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia - Odrestaurator - 29-09-2018 01:23:45
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości
|
|