Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
|
Autor |
Wiadomość |
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968
Imię: seler
Skąd: PL
Pojazd: Inny
|
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
Kilka pytań związanych z mocowaniami i silnikiem:
1. Czy silnik może pracować w takiej pozycji, czy lepiej będzie go nieco obniżyć? Dodam, że z przodu znajduje się pompa oleju. Przedłużenie ramy nie stanowi problemu, przecinam ramę pod bakiem, pakuję grubą rurę do środka z ciasnym pasowaniem, dystansuję (o odpowiednią długość), za pomocą dwóch łat i dwóch ścisków prostuję i w końcu spawam.
2. Czy mogę zostawić popękane mocowania silnika (na końcach wyszczerbione) i mocno skręcić z gumowymi podkładkami, czy muszę spawać kartery koniecznie?
Na zdjęciu zaznaczam wielkość ubytków (ok. 1-1.5 cm, ale tylko połowa, tzn. górna część mocowania).
Ktoś spawał takie kartery, jak z materiałem dodawanym, silumin czy inny stop?
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2018 00:43:17 przez seler1500.)
|
|
28-09-2018 22:51:39 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia - seler1500 - 28-09-2018 22:51:39
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|