Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Kadet] Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
|
Autor |
Wiadomość |
Pan Zdzisław
Uczeń
Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
|
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
Wracając Romet jeździ. Da się nim przejechać z punktu A do B. Jednak na starym gaźniku był słaby, a na nowym nierówno oddawał moc, ale jeździł dość dobrze. Okazało się, że problem nie leży w gaźnikach, a w zapłonie. Raz palił z kopa, raz z po pychu, a raz w ogóle. Zdjąłem lewą pokrywę, zauważyłem, że przerwa na platynkach miała 1mm, zamiast 4mm jak wcześniej ustawiałem. Więc od nowa wyregulowałem zapłon. Dałem wyprzedzenie na 3mm zamiast tych 2,5mm. Patynki ustawiłem na przerwę 3,5 mm. Wszystko złożyłem i odpalił na strzała (Na jednym i drugim gaźniku). Problem polega na tym, że później (prawdopodobnie jak się nagrzeje) nie chce się odpalić i go krztusi (czasami nawet strzela z rury wydechowej). Podejrzewam, że to winna bolca na iskrowniku, który może się kołysać i przestawiać platynki.
Teraz pytanie czy da się to jakoś sprawdzić? Czy już powinienem to np. nagwintować?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2018 16:33:18 przez Pan Zdzisław.)
|
|
19-09-2018 16:32:17 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc? - Pan Zdzisław - 19-09-2018 16:32:17
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|