Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar 2350/S38 - dzwoni silnik po wymianie wału korbowego.
|
Autor |
Wiadomość |
dieludolfs
Nowy
Liczba postów: 7
Imię: Radosław
Skąd: Włocławek
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2350/S38 - dzwoni silnik po wymianie wału korbowego.
Dzięki za odzew!
Ścięcie zawleczki wykluczam, ponieważ do sprzęgła zaglądałem ponownie dosłownie kilka dni temu i wszystko było w porządku. Wymieniałem dźwigienkę sprzęgła w kapie, ponieważ na oryginalnej, dłuższej miałem problemy z prawidłowym wysprzęgleniem na korkowych tarczkach.
Ciągle nie daje mi spać to łożysko igiełkowe sworznia tłoka. Potrafiło się ono wysuwać z główki korbowodu i zastanawiam się, czy przypadkiem teraz ono nie mogło mi wywinąć tego numeru, ponieważ z każdym odpaleniem dzwonienie się nasila. Co niektórzy sugerowali mi montaż podkładek dystansowych między tłokiem a korbowodem, by uniknąć wysuwania się łożyska, jednak z obawy na dzwonienie w silniku (masz ci los...) założyłem tłok bez podkładek i teraz mnie sumienie dręczy, czy jednak coś tam się nie zadziało. Najprawdopodobniej i tak nie ominie mnie profilaktyczny demontaż cylindra, jednak zanim to uczynię może ktoś doradzi na co powinienem się przygotować? Zakupić jakieś nowe łożysko innej firmy, podkładki dystansowe czy może powrócić do oryginału i zakupić mosiężną tuleję? Bo nie wiem, czy jest sens ruszać pierścienie, jeżeli silnik ma prawidłową, solidną kompresję i dysponuje pełną mocą.
|
|
20-07-2018 14:18:48 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2350/S38 - dzwoni silnik po wymianie wału korbowego. - dieludolfs - 20-07-2018 14:18:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|