Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM
(02-07-2018 16:53:10)damian94 napisał(a): (28-06-2018 13:31:05)Quake96 napisał(a): To było w 2013, gdy jeździłem na pierwszym silniku, który ledwo jeździł. Nie ma tu czego porównywać, bo dezamet w analogicznym stanie, o ile by zapalił to nie miałby pewnie siły jechać.
Tja. Miałem w Charcie jakieś 0.4 MPa (czyli kwalifikuje się do remontu), a on nie dość że zapalał to jeszcze bez problemu zamykał szafę. Z pasażerem też dawał radę.
Ale nie miałeś tłoka założonego na odwrót. Nie będę się kłócił, ale wierz mi, ten silnik był w gorszym stanie niż Ci się wydaje. Poza tym pragnę przypomnieć, jaka jest zdolność pokonywania wzniesień w silniku 223, a rzeczony Komar wyprzedził mnie na stromym podjeździe pod górkę. Na prostej to jako tako jechało, póki tłok nie puchnął czy kij wie co się działo. O czym my w ogóle mówimy, jak to było ponad 5 lat temu, gdy zaczynałem z Ogarami i nie miałem o nich większego pojęcia. Nie ja ten silnik tak załatwiłem, ja go takiego kupiłem. Wtedy "ktoś" mi mówił, że sprzedam tego Ogara i kupię lepszego. Jak widać, mylił się.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
03-07-2018 01:00:43 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM - Quake96 - 03-07-2018 01:00:43
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|