Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie
Autor Wiadomość
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,661
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #8
RE: Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie
Wygląda na to, że bez oryginalnego gaźnika nic nie zdziałam. Trafiłem przypadkiem na taką informację:
Cytat:Wyróżniamy dwie warianty przepłukiwania zwrotnego: MAN oraz system Shnurlego.

W systemie MAS (rys.a) okna wylotowe ulokowane są nad oknami dolotowymi. W systemie tym okna wylotowe jak również okna dolotowe są po tej samej stronie cylindra. Takie ustawienie okien powoduje, iż muszą one być niższe niż w pozostałych ewentualnościach i stąd bierze się potrzeba stosowania wyższego ciśnienia czynnika przepłukującego.
https://www.bryk.pl/wypracowania/fizyka/...aign=other

I teraz wszystko nabiera sensu (nawet, idiotyczne na pierwszy rzut oka, zamontowanie baku poniżej gaźnika wymuszające zastosowanie pompki). Na trzech gaźnikach nie chciał odpalić, na jednym ledwo pyrkał i gasł. Bez oryginalnego gaźnika chyba nic nie zdziałam. Próbowałem i z tym, ale paliwo z niego nie wylatywało drugą rurką, choć pompka jest sprawna (próbowałem zamieniać rurki).

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
28-06-2018 01:47:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Gaźnik z kosy/pilarki - pozycja robocza, podłączenie - Dawdzio - 28-06-2018 01:47:55




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Karter ogar 205 023, napr...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:53:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 41
Oleje Castrol
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:11:35
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 83
Kapa/dekle silnika komar ...
Ostatni post: Korczas
Dzisiaj 13:58:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 24
Ogar 205 - 023. Uszkodzen...
Ostatni post: baczek007
Dzisiaj 12:24:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 12:17:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 30
Polo Lux 75
Ostatni post: RometW
Wczoraj 21:20:31
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 260
Czy ogar 200 z zapłonem c...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 20:47:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 71
WSK 175 1980r Custom
Ostatni post: skinder
Wczoraj 12:42:10
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 39234
Zapłon cdi kadet samorobi...
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:17:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 101
Klakson romet ogar 205
Ostatni post: romek
24-10-2025 18:50:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 82
Części Ogar 200
Ostatni post: wazniak96
24-10-2025 13:00:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 165
Identyfikacja roweru ZZR
Ostatni post: schabowy07
23-10-2025 18:20:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 152
Siema. co słychać?
Ostatni post: łogór 200
23-10-2025 10:58:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 150
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Tomasz-pr110
23-10-2025 09:25:57
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 647
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Fearevil
22-10-2025 23:22:31
» Odpowiedzi: 57
» Wyświetleń: 3839

Reklama