Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Cieknące paliwo
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,631
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Cieknące paliwo
Spokojnie. Po prostu kolega Charper "minimalizuje marnotrawienie swojego wolnego czasu" pisząc wiadomości czytelne tylko dla tych, którzy wiedzą o co chodzi. Zabiegany jest. Buduje domy dla bezdomnych, przeprowadza staruszki przez jezdnię, a mimo to znajduje zawsze chwilę, żeby zajrzeć na forum. Trzeba go zrozumieć.
Chodzi o to, że przepustnica nie może być maksymalnie opuszczona, musi być podniesiona śrubą od regulacji wolnych obrotów (ta na klucz 7). Na początek lepiej wkręcić ją zbyt mocno (ustawić zbyt duże obroty) niż za słabo.
Pisząc nieszczelny silnik miał pewnie na myśli to, że gdzieś może łapać lewe powietrze. Może to występować pomimo dobrej kompresji, np. przez wysunięty simmerring lub nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem (warto tam spojrzeć, bo te gaźniki często wyginały się w miejscu styku z cylindrem).
Iglica powinna być ustawiona na środkowe nacięcie.
Kiedy ostatnio bawiłem się tym gaźnikiem miałem ten sam problem. Wydaje mi się, że ten gaźnik ma tuż pod gardzielą jakieś ujście nadmiaru paliwa (nie mam żadnego pod ręką, żeby sprawdzić). Jeśli masz pewność, że wszystkie kanały w gaźniku są czyste to... nie wiem. Może spróbuj bez filtra powietrza? Jak masz ustawioną śrubę od mieszanki paliwo - powietrze?
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
27-06-2018 23:34:14 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Cieknące paliwo - Dawdzio - 27-06-2018 23:34:14
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|