Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akustyczne aspekty eksploatacji + dynamo
Autor Wiadomość
Lato Offline
Nowy
*


Liczba postów: 18
Imię: Hubert
Skąd: Warszawa
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Akustyczne aspekty eksploatacji + dynamo
Witam.
Z góry: omawiam na przykładzie Wigry 5 '80, dynamo z guziczkiem.

Mam nieco odmienne pytanie niż reszta. Dotyczy ono odgłosu wydawanego przez torpedo i dynamo.
Z natury (bo tak już mam) wszystkie sprzęty (głównie silniki elektryczne) biorę na słuch i każde nietypowe dźwięki automatycznie uruchamiają u mnie alarm. Także jakby co - wybaczcie, ale tak mam :F

Do rzeczy:
- Czy torpedo w ogóle powinno wydawać jakieś odgłosy? W moim przypadku przy kręceniu z kołem wiszącym w powietrzu jest to takie przyjemne terkotanie, przy normalnej jeździe z napędzaniem trzeba się skupić żeby usłyszeć, a bez kręcenia nic nie słychać.
- Jak głośno powinno pracować dynamo? Ja przy moim miałbym mentalny problem jechać po 22 :F

I tak a propo tego dynama, to strasznie ciężko się z nim jedzie. O ile ciężej się kręci z dynamem niż bez niego?

Wiem, że dźwięk jest miarą z reguły dla każdego różną, ale na razie mam nadzieje wstępnie omówić te zagadnienia bez filmów, bo to dużo roboty z tym nagrywaniem, a ja jestem trochę leniwy Undecided

Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
12-06-2018 23:49:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Akustyczne aspekty eksploatacji + dynamo - Lato - 12-06-2018 23:49:25




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: ifuomosquito
Dzisiaj 18:15:04
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 518
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Dzisiaj 12:18:25
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 164
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 12:39:24
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 720
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Szymon_komar
Wczoraj 08:34:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 137
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
07-05-2025 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10318
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
07-05-2025 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69384
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 441
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 292
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 366
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 319
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 204
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1849
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 184
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 589
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3451

Reklama