Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
W sprzęgle trzy-tarczowym, przekładki są dwie - jedną już miałem wcześniej.
Tylny błotnik przed:
I po naprawie:
Dolna półka przedniego zawieszenia przed:
I po naprawie:
Przedni bęben przed:
I po napawaniu i stoczeniu rantów, oraz żeliwnej wkładki:
I nie, to nie jest zwykły bęben - jest on pod cieńsze szprychy. Występował tylko w 50-T-1 i 50-TS-1 w 75-tym roku.
Podstawa zmieniacza biegów przed:
I po spawaniu i nagwintowaniu:
Kolejne używane i oryginalne części:
Wałek z poliamidu i teflonu do toczenia:
Trochę części z Gmoto:
Możliwe że nie wszystkie zostaną wykorzystane.
Trochę części od MOTONET:
I trochę od STOLMOT:
Komplet łożysk do silnika i do kół, wraz z klejem montażowym:
Łożysko wałka głównego, oraz tym razem także łożyska wału (zewnętrzne) z plastikowymi osłonkami - będą zdjęte od wewnątrz. Łożyska wału z luzem C3.
Oraz komplet uszczelniaczy:
Komplet linek od LINMOT:
Linka gazu (stalowa część) krótsza o 30 mm. Linka hamulca (stalowa część) dłuższa o 5 mm.
Zabezpieczenia tylnej zębatki, wycięte wodą z blachy ze stali węglowej o grubości 0,5 mm:
Tym razem z odpowiednim otworem (7,2 mm średnicy) i cieńsze - wcześniej miały 1 mm i to było za dużo aby je bez problemu zagiąć.
Nowe śruby M7x30:
Do chromowania. Jeśli ktoś takich potrzebuje, to niech napisze - mam jeszcze około 100 stuk
Nowe tulejki karterów 019 z brązu:
Inne silniki Dezamet, mają minimalnie mniejsze gniazda pod nie w karterach. Tak - trzeba będzie je obniżyć i zrobić rowki pod smarowanie.
Brakujące elementy do wykonania instalacji elektrycznej (reszta została mi z 50-T-1):
Nowy oring koła przekładni stałej z gumy NBR:
Nowy, tym razem skórzany, tłoczek pompki powietrza:
Sznur ceramiczny/żaroodporny o grubości 3 mm - wcześniejszy miał 6 mm, i to było za dużo. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się go zastosować do uszczelnia układu wydechowego:
Obejmy zaciskowe GBS, do ściśnięcia okładzin hamulcowych przy ich przyklejaniu - mam nadzieję że tym razem uda się to zrobić klejem termoutwardzalnym:
I coś, co chyba nie tak dawno pojawiło się w sprzedaży:
Co prawda nie przyczyniłem się bezpośrednio do tego, ale myślę że sprzedający czytał mój temat o 50-T-1
https://panrolnik.sklepna5.pl/towar/834/...onowa.html
https://panrolnik.sklepna5.pl/towar/835/...onowa.html
Otwory w tabliczkach są jak widać jednak wywiercane i dodatkowo otrzymujemy nity do ich montażu.
I na koniec, dla ciekawych, aktualna suma wydatków: 6259,14 zł
P.S. Pisząc "tym razem", odnoszę się do renowacji 50-T-1.
Chwilowo tyle, pozdro
|
|
08-06-2018 18:09:31 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
JGNZM (06-10-2018), joozek (06-09-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 08-06-2018 18:09:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|