| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Pęknieta głowica Komar 2351
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Pęknieta głowica Komar 2351 
			 
			
				Dalej podtrzymuję, że benzyny w stanie ciekłym tam nie ma i nie będzie. Wlewając paliwo do komory korbowej mogłeś narazić silnik na wiele uszkodzeń, na szczęście poległa tylko głowica. Nie popełniaj więcej tego błędu. Jeśli silnik nie pali, szukaj przyczyny w zapłonie lub gaźniku, gwarantuję Ci, że silnik w pełni zalany paliwem w stanie ciekłym prędzej pęknie (jak głowica), niż odpali. Opisz dokładnie jak się zachowuje przy próbie uruchomienie, ale pierw wylej wszystko z komory korbowej. Najpierw sprawdź kranik, króciec paliwa gaźnika, zawór iglicowy, dysze, simeringi na wale.  
Pozdrawiam, Rafał 
P.S. żaden pan, jak już to "młody"   
			 
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2018 22:37:45 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-04-2018 22:37:26 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post:1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post. 
		rafi555 (04-25-2018)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Pęknieta głowica Komar 2351 -  seler1500 - 24-04-2018 22:37:26 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |