Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Mała uwaga z mojej strony ...
Nie sprzedaję tulei poliamidowych do amortyzatorów krytych - Komar
Dostaję coraz więcej pytań o ich sprzedaż, więc by nie odpisywać indywidualnie, robię to tu.
Dlaczego???
Sprawa jest prosta - toczę je z nad-wymiarami 1 mm, w jedną i drugą stronę.
Czyli fi wewnętrzne 29 mm, a zewnętrzne 34 mm. Tuleje pcv założone na tulejach stalowych amortyzatorów mają mieć odpowiednio wymiary 30 x 33 mm z pasowaniem ciasnym, tak by nie spadały i nie przesuwały się podczas pracy.
Dlaczego takie toczę??? dlatego, że z cieńszą ścianką podczas osadzania pękają, no i nie mają pasowania ciasnego.
Zapytacie jak je osadzam??? metodą na gorąco, temp ok 200 stopni C. Dopiero po ich wprasowaniu i ostygnięciu toczę z zewnątrz pod wymiar fi 33 mm - aluminiowych osłon, z pasowaniem 0,1 do 0,3 mm.
Oczywiście zapraszam do skorzystania z moich usług - regenerowane amortyzatory, ew osadzenie tulei pcv z pasowaniem, pod własne amortyzatory.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-03-2018 13:11:02 przez joozek.)
|
|
15-03-2018 13:09:27 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Blues (03-16-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 15-03-2018 13:09:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|