Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Zanim amortyzatory wrócą ze szkiełko-wania, ogarnąłem przednie zawieszenie do Komara 2351.
Często pytacie, na jaką głębokość osadzić tuleje wewnętrzne PCV. Ja uzależniam to od stanu zużycia lag lub na nowo pochromowanych lag - 10 - 11 - 12 cm.
Wielu galwanizerów wykonuje tą usługę bez pojęcia do czego ona będzie służyć. Ma tylko ładnie wyglądać i odpowiednio kosztować  Oznacza to, że szlifują tylko miejsca zużycia, usuwają resztki starego chromu i jazda do wanny. Spotkałem się z przypadkiem różnicy niemal 1 mm. Oznacza to, że w górnej części laga nie wchodzi w tuleje, a w miejscu "szlifowania ma luz 0,5 mm. Dlatego przesuwam miejsce osadzenia tulei wewnętrznych, tak by to jakoś pasowało  najczęściej podnosząc je o 1, 2 cm. W najgorszym przypadku pasowanie wychodzi 0,3 mm, a to już stan do zaakceptowania.
JAK ZWYKLE ZAPRASZAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
21-02-2018 21:02:32 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (02-21-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 21-02-2018 21:02:32
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|