Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z manetką gazu - komar 2352
Autor Wiadomość
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,659
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #7
RE: Problem z manetką gazu - komar 2352
Gaźnik ma być tak ustawiony, żeby silnik nie gasł nawet bez linki gazu. Zwiększ obroty wkręcając śrubę na klucz 7 (to ta lekko ze skosa po prawej stronie gaźnika). Regulacja na lince służy jedynie do ustawienia luzu linki, który ma być jak najmniejszy (poruszając pancerzem przy gaźniku powinien on minimalnie, parę mm, ruszać się nie unosząc przepustnicy), nie powinno się ustawiać tam minimalnych obrotów, a teraz miałeś tak ustawione, skoro gaśnie po wymianie linki.
W położeniu zerowym (spoczynkowym) manetki (nie przekręcasz jej w żadną stronę) ustawiasz luz linki. Kiedy kręcisz od siebie, możliwe, że linka wypadnie, albo zablokuje się, bo tego po prostu nie robi się podczas jazdy, bo i po co. Kręcąc do siebie dodajesz gazu, przy czym przerwa pomiędzy położeniem zerowym a rozpoczęciem przyśpieszania jest tym mniejsza, im mniejszy luz masz ustawiony na pancerzu.
Skoro wykręciłeś regulację na lince do końca, a ona wciąż jest luźna bardziej, niż powiedzmy 2mm, to znaczy, że albo pancerz jest za krótki, albo linka za długa (o ile nie brakuje ci niczego po drodze). Porównaj długości z oryginalną, zobaczysz co jest nie tak.

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
17-02-2018 15:10:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Problem z manetką gazu - komar 2352 - Dawdzio - 17-02-2018 15:10:53




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 19:01:23
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 2424
Gaźnik
Ostatni post: marcin1479
07-09-2025 10:10:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 283
[K] Romet 50TS1/części
Ostatni post: komarek54
06-09-2025 16:38:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 169
Tu jest temat w którym pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
06-09-2025 15:21:57
» Odpowiedzi: 53
» Wyświetleń: 97555
Silnik Ogar 200/Jawa 50 c...
Ostatni post: pikolo98
05-09-2025 21:29:55
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 316
Problem ze światłami
Ostatni post: Jarek_i_romet
05-09-2025 21:13:53
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 32854
Witam :-)
Ostatni post: ZielonyTRN
05-09-2025 21:12:08
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 234
Witam ;)
Ostatni post: alexxx
05-09-2025 15:39:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 154
Witam
Ostatni post: mateusz9127
04-09-2025 13:44:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 142
Jaki silnik 023 czy 019 i...
Ostatni post: grissley
04-09-2025 12:43:44
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 15418
Czy ogary 205 były malowa...
Ostatni post: Tomasz-pr110
03-09-2025 20:25:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1589
cylinder alu wsk
Ostatni post: KolibeR
03-09-2025 00:46:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 199
Remont
Ostatni post: grz3513k
01-09-2025 21:51:55
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 4173
nieznany model roweru
Ostatni post: chmielu
01-09-2025 18:10:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 271
Klakson belma SAS-3
Ostatni post: romek
01-09-2025 15:04:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 236

Reklama