Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Problem z manetką gazu - komar 2352
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,631
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Problem z manetką gazu - komar 2352
Gaźnik ma być tak ustawiony, żeby silnik nie gasł nawet bez linki gazu. Zwiększ obroty wkręcając śrubę na klucz 7 (to ta lekko ze skosa po prawej stronie gaźnika). Regulacja na lince służy jedynie do ustawienia luzu linki, który ma być jak najmniejszy (poruszając pancerzem przy gaźniku powinien on minimalnie, parę mm, ruszać się nie unosząc przepustnicy), nie powinno się ustawiać tam minimalnych obrotów, a teraz miałeś tak ustawione, skoro gaśnie po wymianie linki.
W położeniu zerowym (spoczynkowym) manetki (nie przekręcasz jej w żadną stronę) ustawiasz luz linki. Kiedy kręcisz od siebie, możliwe, że linka wypadnie, albo zablokuje się, bo tego po prostu nie robi się podczas jazdy, bo i po co. Kręcąc do siebie dodajesz gazu, przy czym przerwa pomiędzy położeniem zerowym a rozpoczęciem przyśpieszania jest tym mniejsza, im mniejszy luz masz ustawiony na pancerzu.
Skoro wykręciłeś regulację na lince do końca, a ona wciąż jest luźna bardziej, niż powiedzmy 2mm, to znaczy, że albo pancerz jest za krótki, albo linka za długa (o ile nie brakuje ci niczego po drodze). Porównaj długości z oryginalną, zobaczysz co jest nie tak.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
17-02-2018 15:10:53 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
hxllxr (02-17-2018), Motorowerzystka (02-17-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Problem z manetką gazu - komar 2352 - Dawdzio - 17-02-2018 15:10:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|