Ocena wątku:
- 2 głosów - 3 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remonty silników, szkiełkowanie, regulacje, ściągacze.
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik

Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Remonty silników, szkiełkowanie, regulacje, ściągacze.
Pora na małą aktualizację po delikatnych zmianach.
Centrowanie kół jak najbardziej na tak.

Od kilku tygodni wystartowałem ze spawaniem aluminium, więc pęknięcia karterów, dekli, uszczerbienia powierzchni też nie są mi przeszkodą.
Dodatkowo możliwość dotoczenia na wymiar tulejek ślizgowych z brązu (ba101)
.jpg)
I jeszczedla tych co nie śledzą mojego fejsowego fanpejdża- trochę zmieniłem się przy szkiełkowaniu.

A na koniec, rzecz o którą pytało mnie się wielu- ściągacze.
Na początek wykonałem po jednym ściągaczu dla silników S38, 023/019/017, 027 oraz do 223. Ściągacze zostały ocynkowane. Grubość blachy 4mm, gwinty śrub napierających- m10.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
24-01-2018 20:09:02 |
|
1 osoba postawiła piwo plusminus za ten post:1 osoba postawiła piwo plusminus za ten post.
Szatek (01-24-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remonty silników, szkiełkowanie, regulacje, ściągacze. - plusminus - 24-01-2018 20:09:02
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|