Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Nie musisz długo katować silnika, żeby to zobaczyć na lampie. Teoretycznie powinno być to od razu widoczne jak tylko go wkręcisz do momentu tej odcinki. Jeśli to zapłon, to na pewno zauważysz różnicę, prawdopodobnie znacząco przestawi się kąt wyprzedzenia, albo po prostu nastąpi zanik iskry.
Jeżeli problem będzie w zapłonie, to można by... zastanowić się nad programowalnym modułem z mikrokontrolerem, ale to już trochę poważniejsza zabawa. Nie mam wiedzy jak to wygląda np w enduro 2T do 125cm3. Może jest jakiś, który kręci te 12 tys obr/min a odcina ciut później? Myślę, że istnieją zapłony bez zbędnej elektroniki, które będą w stanie tyle wykręcić. Pytanie teraz tylko co nie domaga w tym zapłonie u Ciebie - moduł, czy np cewka go zasilająca ma zbyt małą wydajność, żeby przy takiej prędkości obrotowej zapewnić odpowiedni ładunek energii, który musi do tego modułu dostarczyć w bardzo krótkim czasie.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2018 21:27:37 przez BigSoft.)
|
|
17-01-2018 21:21:43 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - BigSoft - 17-01-2018 21:21:43
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 10 gości
|
|