Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
łożyska craft
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik
Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: łożyska craft
(14-01-2018 18:23:29)Ogór200 napisał(a): jakie smarowanie centralne w 2 t co ty za pierdolety opowiadasz..nawet w google tego nie mogłem znaleźć...nowe silniki 2 t posiadają dozownik który podaje olej do gaźnika gdzie ten miesza go z benzyną i porcją powietrza...a tak w ogóle temat był silnika starego typu...
Ja przedstawiłem FAKTY OGÓLNODOSTĘPNE , OGÓLNODOSTĘPNĄ WIEDZĘ A NIE WYPOCINY 15 LETNIEGO GOŚCIA...
FAKTEM JEST ŻE SILNIKI 2 T NIE POWINNY BYĆ WYTRĄCANE Z OBROTÓW POD OBCIĄŻENIEM , FAKTEM JEST TO ZE ZAMYKAJĄC PRZEPUSTNICE PRZY ROZKRĘCONYM SILNIKU ZMNIEJSZAMY DAWKĘ SMAROWANIA DO POZIOMU SMAROWANIA NA BIEGU JAŁOWYM PRZEZ CO SKRACAMY ŻYWOTNOŚĆ
JA NIE CHCĘ SIĘ Z WAMI KŁÓCIĆ , TYM BARDZIEJ ŻE MACIE PO 15 LAT (O ILE TO WIEK FAKTYCZNY, ALE CHYBA TAK..)
NIE MAM ZAMIARU JUŻ TŁUMACZYĆ , TO WASZA SPRAWA ...WY NIE PODALIŚCIE MI ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH ARGUMENTÓW TYLKO WASZE PRZEKONANIA
PO CO MI GOŚCIU PITOLISZ O DYSTANSOWANIU JAK NIE W TYM RZECZ...PO CO PITOLISZ O WYKRESACH Z HAMOWNI JAK MÓWIMY O ŻYWOTNOŚCI UKŁADU- JESTEŚ NIEDOROZWINIĘTY??
JA JUŻ KOŃCZĘ , BO TO NIE MA SENSU
a co do mojej wiedzy to nie jestem inżynierem, aczkolwiek inżyniera też byście nie posłuchali bo przecież przyznałby mi rację...
Wy jesteście najprawdopodobniej samoukami , bo mając 15 lat to tylko na lekcjach fizyki mozna było coś usłyszeć o silnikach 2t i 4t - ogólne informacje
ja skończyłem szkołę samochodową - technikum , pracowałem przy autach i motocyklach - i dlatego mogę powiedziec że coś wiem, robiłem takie i takie silniki 2t 4 kible , stare motocykle motocykle 4 rzędowe i doskonale orientuję się w tych hasłach które rzucacie a nie macie do końca o nich pojęcia...
teraz na serio koniec, bez odbioru i już do mnie nie piszcie ...tym bardziej jak macie z dupy argumenty niczym nie poparte
A jeszcze jedno - TU MACIE WSZYSTKO O CZYM WSPOMNIAŁEM CZARNO NA BIAŁYM PRZECZYTAJCIE "EKSPLOATACJA" I "SMAROWANIE" GŁĄBY JEDNE )
http://www.przecinak.republika.pl/dwusuw.htm
Już mi się szczerze nie chce tłumaczyć, bo widzę jak grochem o ścianę. Skoro pracowałeś w peżocie nie tylko przy sprzątaniu placu, to powinieneś wiedzieć, ze były silnik smarowane bezpośrednio na wał olejem podawanym osobno. Więc co mi po Twoich autorytetach, jak nie masz nic wiedzy. I taki oto sposobem obaliłem już Twoje dwa 'fakty'.
Co do mojego wieku ani statusu się nie wypowiadaj, bo nie wiesz kim jestem, ale jak widać Ty lubisz się chwalić czymś co nie miało miejsca. Po to wspomniałem o dystansowaniu silnika, bo skoro pracowałeś w serwisie, to powinieneś zostać z tym zaznajmiony, a tymczasem bije od Ciebie niewiedzą.
Jeśli mowa o sprawności 2t, to będę posiłkował się autorskim wykresem siły ciągu w stosunku do obrotów na poszczególnych biegach dla silnika seryjnego 223- https://images37.fotosik.pl/1257/c2d2517d5108402d.jpg I jak widać, silnik osiąga swoją 'górę' przy około 70% swojego całego zakresu obrotów. A dlaczego? Bo wtedy jest najlepsze płukanie silnika. Wtedy taki silnik spala najmniej paliwa, jest najlepiej chłodzony a co za tym idzie, mniej oleju jest wypłukiwana. Przekroczenie tej granicy osłabia płukanie dwusuwa, bo już nie ma prawidłowego rezonansu wydech a spaliny wychodzące z wydechu są cieplejsze ze względu na niedokładne podawanie mieszanki przez gaźnik. I to wtedy silnik bardziej jest narażony na przegrzanie i słabsze smarowanie niż przy obrotach najlepszego płukania. Kolejny Twój niby fakt obalony.
Kolego, najpierw doucz się niektórych pojęć, później złap trochę kultury, bo nieładnie jest kogoś wyzywać tylko dlatego, że ma rację no i dopiero wtedy wypowiadaj się na forum, bo nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie ekranu.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
14-01-2018 19:03:40 |
|
6 użytkowników postawiło piwo plusminus za ten post:6 użytkowników postawiło piwo plusminus za ten post.
axelbenq (01-14-2018), JGNZM (01-14-2018), Odrestaurator (01-14-2018), rafi555 (01-14-2018), seler1500 (01-14-2018), stqc (01-15-2018)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: łożyska craft - plusminus - 14-01-2018 19:03:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|