Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
łożyska craft
|
Autor |
Wiadomość |
Ogór200
Nowy

Liczba postów: 50
Imię: Piotr
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: łożyska craft
(12-01-2018 21:21:47)plusminus napisał(a): (12-01-2018 21:08:58)Ogór200 napisał(a): No to niech montuje jakie ma 
wg mnie wytrzymałość łożysk to głównie kwestia eksploatacji...bo jak będzie puszczał gaz bez wciskania sprzęgła podczas jazdy to nawet te najlepsze padną szybko
Co to za jakaś nowa teoria?
Jaka teoria? To jest fakt ...silnika 2 t nie można wyhamowywać...puszczając gaz podczas jazdy zamykasz przepustnicę która zaczyna podawać dawkę paliwa dla obrotów biegu jałowego przez co masz niewystarczające smarowanie całego ułożysowania na wale ...jak wiadomo silnik 2 t ma najlepsze smarowanie przy najwyzszych obrotach ...technika jazdy 2 t różni się znacznie od 4t , które pomimo odcinania paliwa ma ciągłe smarowanie obwodowe...w 2 t im bardziej otwarta przepustnica tym większy przepływ paliwa z olejem
A więc jeżeli będziemy wyhamowywać silnik na obciążeniu , wtedy szybko nam padnie całe ułożyskowanie...
Po prostu podczas zwalniania trzeba wciskac sprzęgło a dopiero potem hamulec, no i trzeba pamiętać o redukcji biegu aby nie polegać na elastyczności silnika bo 2 t musi utrzymywać optymalne obroty pracy ...tak samo nie można mieć zbyt niskich obr. jałowych bo to pięknie noszczy dolne łożysko....
Jak dla kogoś to jest teoria to odsyłam do google...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-01-2018 09:56:43 przez Ogór200.)
|
|
13-01-2018 09:48:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: łożyska craft - Ogór200 - 13-01-2018 09:48:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|