Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM
|
Autor |
Wiadomość |
sampras
Nowy
Liczba postów: 75
Imię: Witold
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM
Witam,
najlepiej testować na sprawdzonym zapłonie platynkowym, sprawdzonej świecy, spawdzonej fajce i sprawdzonym gaźniku.
Co do iskrownika - sprawdzamy iskrę bez świecy i fajki - kabel wysokiego napięcia w odległości 4-5mm od obudowy silnika/masy i kopiemy - musi być iskra.
Właściwa przerwa na platynkach i świecy.
Sprawdzić czy gaźnik podaje mieszankę do komory spalania, na świecę,
itd, itd.
Ładny kolor Rometa.
Powodzenia.
.
(13-01-2018 01:40:41)JGNZM napisał(a): Silnik bez świecy kręcąc magnetem jest ok, nie czuć za dużo różnicy między innymi silnikami. Zapłon ustawiałem czujnikiem zegarowym na około 2,8mm przed GMP. Rowek jest na około 90*, tak jak być powinien. Mi się wydaje, że to wciąż kwestia dotarcia silnika albo coś...
|
|
13-01-2018 02:07:39 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM - sampras - 13-01-2018 02:07:39
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|