Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem ze współczesnym tłokiem.
Autor Wiadomość
axelbenq Offline
Óczeń
*


Liczba postów: 242
Imię: Aleksander
Skąd: Kraków/okolice
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
Problem ze współczesnym tłokiem.
Planuję zlecić przeróbkę cylindra do Charta na wielokanałowca, kupiłem tłok DS Piston dedykowany Hondzie MBX50. Tutaj pojawia się pytanie do osób mających styczność z tłokami innymi niż oryginał ZMD do silników Dezamet: Czy wszystkie zestawy dzisiejszych tłoków typu Meteor, Piston Kit, wcześniej wspomniany DS Piston lub inne chińskie no-name mają tak luźne pasowanie sworznia ? Ten z zestawu wchodzi z dość małym oporem praktycznie pod naciskiem małego palca. Obecnie posiadam w silniku Power Force'a od Keewaya jednak tu kupiłem sworzeń osobno i tego musiałem już wcisnąć patentem śrubowym.

Logicznie do sprawy podchodząc luźny sworzeń dość szybko rozwali piastę w tłoku, jednak sprzedawca zarzeka się że jest te zestawy chwalą się kilkuletnią sprzedażą praktycznie bez zwrotów. Będę wdzięczny za każdą sugestie.
28-12-2017 18:43:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Problem ze współczesnym tłokiem. - axelbenq - 28-12-2017 18:43:34




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Karter ogar 205 023, napr...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:53:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 39
Oleje Castrol
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:11:35
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 82
Kapa/dekle silnika komar ...
Ostatni post: Korczas
Dzisiaj 13:58:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
Ogar 205 - 023. Uszkodzen...
Ostatni post: baczek007
Dzisiaj 12:24:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 30
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 12:17:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 29
Polo Lux 75
Ostatni post: RometW
Wczoraj 21:20:31
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 260
Czy ogar 200 z zapłonem c...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 20:47:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 71
WSK 175 1980r Custom
Ostatni post: skinder
Wczoraj 12:42:10
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 39234
Zapłon cdi kadet samorobi...
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:17:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 101
Klakson romet ogar 205
Ostatni post: romek
24-10-2025 18:50:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 82
Części Ogar 200
Ostatni post: wazniak96
24-10-2025 13:00:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 164
Identyfikacja roweru ZZR
Ostatni post: schabowy07
23-10-2025 18:20:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 151
Siema. co słychać?
Ostatni post: łogór 200
23-10-2025 10:58:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 148
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Tomasz-pr110
23-10-2025 09:25:57
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 645
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Fearevil
22-10-2025 23:22:31
» Odpowiedzi: 57
» Wyświetleń: 3839

Reklama