Panowie sprawy się mają następująco.
Kupiony silnik 019 po remoncie z gaźnikiem (gotowy do odpalenia).
Silnik wyglądał jakby ktoś go znalazł pod ziemią.
Nie było widać, gdzie są żeberka tak był zawalony.
Wszystko ładnie umyłem, gaźnik w ultradźwięki.
Patrzę na gaźnik, a to zły gaźnik (12) i na dodatek niekompletny.
Mówię, zadzwonię do gościa. On mówi, że wyśle mi dobry gaźnik a ten odeślę.
Pytam się czy ten silnik rzeczywiście jest po remoncie? On twierdzi, że tak.
Jak to moja ciekawość, mówię zajrzę
I wyszło na to, że głowica ma wstawiony gwint naprawczy i świeca jest za krótka.
A cylinder mocno przytarty i wymienione tylko pierścienie w tłoku.
Na dodatek jedna szpilka za krótka.
Rocznik na ramie mówi 1979r.
Czyli amortyzatory nie od tego modelu
Zdjęcia gaźnika:
I zdjęcia tłoka i cylindra:
Silnik kupiony od tego sprzedawcy !
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/3ZHvL/
Oczywiście już nie odbiera ode mnie telefonów.
Poszukuję cylindra z tłokiem i głowicą (najlepiej do montażu, może być po szlifie).
Posiadam też dwa silniki 023, czy cylindry i tłoki były takie same ?
Poszukuję również kompletnej przedniej lampy z całym osprzetem (licznik itd.) i gaźnika 13.