Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #773
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimo środy po sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasuje, wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

(24-12-2017 13:52:21)hohowski napisał(a):  Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimośrodu pod sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasu je wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylinder Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2017 14:14:28 przez hohowski.)
24-12-2017 13:52:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 6 użytkowników postawiło piwo hohowski za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 24-12-2017 13:52:21




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wał 023 pełny czy orginal
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 02:38:53
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 170
Cześć wszystkim
Ostatni post: grzesbmw
Wczoraj 23:22:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: Alenia232
Wczoraj 21:38:30
» Odpowiedzi: 64
» Wyświetleń: 52230
opona - stomil czy współc...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 21:01:25
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 146
Jakie gwintowniki/narzynk...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 14:26:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 227
Gdańska Jawa Babetta 210
Ostatni post: buras_tft
Wczoraj 01:11:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1276
Iskra na platynkach
Ostatni post: Merfix
Wczoraj 00:53:58
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 163
kola i wahacz
Ostatni post: grissley
Wczoraj 00:27:23
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 5024
nwm co napisać
Ostatni post: galkahalka
14-12-2025 21:21:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 264
Romet ogar 200 strzela w ...
Ostatni post: Jakub.200
14-12-2025 18:38:53
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 429
Oś koła motorynka.
Ostatni post: Piotrekdriver1
14-12-2025 17:41:39
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 143
Przecięty dowód komar
Ostatni post: romek
14-12-2025 17:40:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 214
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
14-12-2025 03:48:41
» Odpowiedzi: 25
» Wyświetleń: 2019
Tuning Sałek s38 - działa...
Ostatni post: Dinozaur
13-12-2025 17:39:59
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 2690
Tylna oś Romet Zenit.
Ostatni post: ROMECIARZ1
13-12-2025 17:06:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 115

Reklama