Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #773
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimo środy po sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasuje, wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

(24-12-2017 13:52:21)hohowski napisał(a):  Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimośrodu pod sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasu je wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylinder Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2017 14:14:28 przez hohowski.)
24-12-2017 13:52:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 6 użytkowników postawiło piwo hohowski za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 24-12-2017 13:52:21




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 69
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 454
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 242
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 374
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 90
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 345
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 490
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 69
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19219
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 90
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 243
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 79
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 269

Reklama