Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Wielokrotnie to opisywałem, ale ok, napiszę ponownie.
Potrzebny pręt stalowy, np zbrojeniowy fi 12, ok 40 cm.
Jeden koniec szlifujesz, sklepujesz na kwadrat, nadając mu na końcu kształt grota. Powinien wejść do sprężyny.
Montujesz ten przyrząd w imadle, na stałe, grotem do góry.
Nadziewasz na niego widelec z tą sprężyną, tak mocno, aby grot się w niej unieruchomił. Teraz naciskając widelcem w dół, wykręcasz widełkami ze sprężyny.
Jeśli planujesz piaskowanie i malowanie widelca, możesz najpierw podgrzać małym palnikiem gazowym, miejsce wkręcenia sprężyny - pójdzie sprawniej.
Pozdrawiam
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
07-12-2017 16:30:50 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 07-12-2017 16:30:50
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|