Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
cylinder i tłok 60 cc ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: cylinder i tłok 60 cc ogar 200
(02-11-2017 22:37:55)seler1500 napisał(a): ... tłok 3-pierścieniowy niepotrzebnie zwiększa tarcie przez co silnik bardziej się grzeje, tłok może szybciej puchnąć. [...]
Tłok nie powinien jako taki "puchnąć", nie ważne czy 2 czy 3 pierścieniowy. Nie mówię tu o rozszerzalności cieplnej mieszczącej się w normie, tylko o nadmiernym rozszerzaniu, które określa się właśnie jako "puchnięcie". Jeśli tłok "puchnie" to na pewno nie z powodu trzech pierścieni, więc tym samym twierdzenie, że "tłok może szybciej puchnąć" nie ma tutaj sensu.
Z tym grzaniem silnika też bym nie przesadzał. Czy to dwa czy trzy pierścienie, ten silnik nie powinien mieć problemu z przegrzewaniem, nawet w letnie dni. I tak, mam porównanie, bo jeżdżę zarówno na 3 jak i 2 pierścieniach. Różnica w "grzaniu" jest praktycznie nie odczuwalna, bowiem żaden z silników nie ma problemów z nadmiernym nagrzewaniem.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
02-11-2017 23:29:29 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: cylinder i tłok 60 cc ogar 200 - Quake96 - 02-11-2017 23:29:29
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|